ani bych se nedivila, kdybyste ve slovníku pod heslem „katastrofa”, nalezli mé jméno

Používá technologii služby Blogger.

Ze života knihomolky #2

Zdroj
¨
Tak konečně začaly prázdniny! Počasí zatím moc prázdninově nevypadá, ale to mě jako zrzce světlé pleti vůbec nevadí. Řekněme, že se sluníčkem se tak úplně nekamarádíme... stačí mi, když jdu v nějakém větším pařáku vynést koš a už jsem rudá jak ráček...
Letos se nechystám o prázdninách na žádnou dovolenou za hranice, většinu prázdnin strávím v kavárně, kde pracuji. Možná to zní jako pěkná nuda, ale mě ta práce opravdu baví a jsem ráda, že tam mohu přes prázdniny trávit tolika času,
Zbytek prázdnin asi proležím někde ve stínu s knížkou. Právě jsem dočetla Stoletého staříka a čtu Dceru (Kiera Cass), Uvnitř mé hlavy (Francesca Zappia) a Devátou dívku (Tami Hoag). Nesnáším, když mám rozečteno více knih najednou, teď se to ale tak nějak všechno sešlo... můžete se těšit brzy na recenze! :)

Zdroj

Jedna z mála věcí, kterou mám na léto naplánovanou je festival Rock for people, na který vyrážím za malou chviličku. Většina festivalů v ČR mě nijak neláká, tento královéhradecký fesťák je ale výjimkou. Interpreti jsou většinou zahraniční, já osobně se nejvíce těším na Skillet, Five Finger Death Punch, The Offspring a Royal Republic, po skončení festivalu můžete očekávat nějaký kratší fotočlánek. Bohužel se mi nepodařilo sehnat skupinku lidí, kteří by se mnou jeli, většina mých přátel tento hudební žánr příliš neposlouchá, a tak vyrážíme jen ve dvou. 

Zdroj

Vzhledem k tomu, že jsem manuálně zručná asi jako můj půlroční bratránek, tak stavění stanu bude celkem dobrodrůžo... asi nechám stavět stan kámoše a já ho budu zpovzdálí psychicky podporovat a komandovat...
Jinak budu určitě chodit s rodiči na různé výlety po hradech a zámcích. 
Chtěla bych toho podniknout hodně s mými kamarády - vypouštění lampionů, bazénovou party (nejsem typ člověka, co by nějak zbožňoval party, ale když je to léto...), přespávačku pod širákem,...
Jak vidíte, nic moc jsem si nenaplánovala a nechávám všemu tak nějak volný průběh, stejně většinou když něco plánuji, tak to nakonec nedopadne...

Vím, že tenhle článek není bůhví jak dlouhý, ale měla bych se pomaličku začít připravovat na odjezd... 
Co plánujete na prázdniny, vy? :)

4 komentáře

  1. Skillet... škoda, že bych se tam neměla jak dostat :D A ono obecně s mojí akustofobií by to bylo supr xD Ale já tedy nic moc neplánuju. Prostě nějak přežít to občas nesnesitelné počasí - ať už horko, anebo bouřky. A pak číst, samozřejmě :D

    OdpovědětVymazat
  2. Miluji žánry, které budou na Rock for People :-D, škoda, že nemám ve svém okolí lidi, kteří by do rocku byli zapálení jako já :-D, proto nejspíš nepojedu :-D. Přeji ti, ať si to tam užiješ :-). Já nevím, co od prázdnin čekat :-). Měj se hezky, Mimozemšťanka.

    OdpovědětVymazat
  3. Já v životě na žádném fesťáku nebyla, prostě to není nic pro mě. Alespoň ty český ne :D Každopádně si to užij:)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  4. Přeji hezké prázdniny. :) Na Rockfor people jsem nikdy nebyla, tyhle hudební festivaly mě moc neberou, ale často jezdím na ty cestovatelské a ty jsou zkrátka skvělé. :)

    OdpovědětVymazat