ani bych se nedivila, kdybyste ve slovníku pod heslem „katastrofa”, nalezli mé jméno

Používá technologii služby Blogger.

Knihomolka ve víru hudby


Už je to nějakou dobu, co jsem vás naposledy nechala nahlédnout do mého playlistu, tak se vám to dnes pokusím vynahradit.
Jaké písničky mě za poslední dobu nejvíce zaujaly?


Nirvana - The Man Who Sold The World
Byla bych schopná zachumlat se do deky a hodiny se dívat na záznam jejich akustického koncertu z New Yorku. Všechny písničky, ať už je to About A Girl, All Apologies, Where Did You Sleep Last Night,... jsou úžasné, ale zrovna tato na mě zapůsobila asi ze všech nejvíc, a to se vlastně ani nejedná o jejich písničku. Původně ji nazpíval David Bowie, ale v podání Kurta se mi líbí o hodně více :) Dala bych všechno za to, abych mohla cestovat časem a být na jejich koncertě!
Who knows? Not me, I never lost control...!



Skillet - Feel Invincible
Tak tohle je poměrně nová věc. Skillet mám hodně ráda, byli také jedním z důvodů, proč jsem se letos vydala na Rock for People. Řeknu vám, že naživo je tahle písnička  ještě lepší!



Royal Republic - When I See You Dance With Another
Royal Republic nějakou dobu znám, ale nikdy jsem nebyla nějaká jejich velká fanynka, znala jsem pár nejznámějších songů a to bylo tak nějak všechno. Na Rock for People jsem se do nich ale naprosto zamilovala! Jsou to totální magoři (v tom dobrém smyslu).
Jsou šílení jak na pódiu, tak i mimo něj a nehorázně si tu hudbu užívají! Už jsem si zakoupila i lístek na jejich podzimní koncert v Lucerně, jestli se někdo také chystáte, určitě mi dejte vědět, pořád jsem si ještě nenašla parťáka... :)



Led Zeppelin - Stairway to Heaven
Tenhle song poslouchám už dlouho, ale poslední dobou častěji a častěji. Ten text je naprosto dokonalý, když si člověk lehne do trávy, pozoruje nebe a přemýšlí, v uších vám nemůže hrát snad nic lepšího.




Papa Roach - Getting Away With A Murder
Tahle pecka je rychlá, chytlavá a má tak trochu psycho text.




Metallica - I Disappear
Hey, hey, hey...! Ta energie, která na vás při poslechu I Disappear jde, je neskutečná! Nedávno jsem si koupila tričko s logem Metallicy a vždycky mi láme srdce, když ho musím sundat, nejraději bych nenosila nic jiného!


Bez jakých písniček si nedokážete svůj den představit, vy? Chystáte se na nějaký festival či koncert?