ani bych se nedivila, kdybyste ve slovníku pod heslem „katastrofa”, nalezli mé jméno

Používá technologii služby Blogger.

S knihou na cestách


Knihomol je tvor přizpůsobivý, dokáže číst prakticky kdekoliv, ovšem existuje pár míst, která jsou ke čtení jako stvořená - svou atmosférou, nádhernou krajinou, klidem,... 
V dnešním článku se s vámi podělím o pár míst, kde bych velmi ráda nějakou tu chvíli s knihou strávila.

Overwater bungalow 
Tyto chýše mi přišly vždycky nádherné - sluníčko, voda, klid na čtení. Je to prostě absolutně úchvatné! Asi bych v tom nechtěla úplně bydlet, ale na prázdniny je to naprosto ideální. Myslím, že z toho křesílka by mě někdo jen tak nedostal...

Wisteria Flower Tunnel


Zbožňuji květiny a Japonsko, takže je asi jasné, co dělá tento tunel na mém seznamu. Není to nádherné? Ta lavička přímo volá: Pojď si na mě sednout a číst!

Keukenhof Garden

Keukenhof Tulip Gardens Windmills

U kytek ještě na malou chvíli zůstaneme, akorát se z Japonska přemístíme do Holandska. Větrné mlýny, tulipány, krásná krajina,... určitě bych si tam někde dokázala najít místečko, kde bych vydržela být s knihou zalezlá celý den.

Kavárna - Paříž


Paříž je taková klasika, která nesmí chybět na žádném "wish listu". Kavárny jsou samy o sobě skvělým místem k relaxaci. Při čtení si můžete dopřát dobrou kávu a nějaký ten zákusek, já osobně mám prochozeno spousty kaváren v našem městě (teď momentálně mám v jedné z nich  i brigádu), ale do Paříže jsem se tedy ještě nepodívala. Všichni to ale známe z filmů - pěkné venkovní posezení, káva, čerstvý croissant,.. Paříž je úchvatné město, kam bych se rozhodně ráda podívala.

Na jakém zajímavém místě byste se chtěli začíst do příběhu, vy?