ani bych se nedivila, kdybyste ve slovníku pod heslem „katastrofa”, nalezli mé jméno

Používá technologii služby Blogger.

Captain America: Civil War

Zdroj
Žánr: Akční, Sci-Fi, Dobrodružný
Režie: Anthony Russo, Joe Russo
Kamera: Trent Opaloch
Obsazení:  Chris Evans, Robert Downey Jr., Scarlett Johansson, Sebastian Stan, Anthony Mackie,...
Trailer: zde
Hodnocení na čsfd: 87%
Mé hodnocení: ★★★☆☆
Anotace:
Film studia Marvel Captain America: Občanská válka se odehrává v době, kdy Steve Rogers převzal vedení nově zformovaného týmu Avengers, který se nadále snaží chránit lidstvo. Dojde však k dalšímu incidentu, ve kterém sehrají Avengers nešťastnou roli. Politické tlaky vyústí ve vytvoření systému zodpovědnosti vedenému vládní organizací, jež na tým super-hrdinů dohlíží a řídí ho. Nová skutečnost Avengers rozdělí na dva tábory. Jeden vede Steve Rogers, jež hájí svobodu Avengers, aby mohli bránit lidstvo bez vládních zásahů. Druhý vede Tony Stark, který překvapivě zastává myšlenku vládního dohledu a zodpovědnosti. Připravte se vybrat si svou stranu a přidat se k non-stop akci na dvou frontách.


Jako fanynka marvelovských filmů jsem se na Civil War opravdu velmi těšila. Neustále jsem si na internetu vyhledávala, kdo bude s kým v týmu, četla jsem si vášnivé diskuze fanoušků z obou táborů a odpočítávala dny do premiéry.
Přišlo ale hořké zklamání...
Všechno to začíná tím, že Scarlet Witch (Elizabeth Olsen) se podaří omylem zmasakrovat pár civilistů, politici a média to pochopitelně začnou řešit a upozorní na smrt civilistů i v předešlých zásazích Avengerů.
Iron Man se nečekaně zachová jako ten zodpovědný a souhlasí s kontrolou nad jejich skupinou hrdinů, Captain je ovšem proti, do toho všeho se připlete ještě jeho kamarád z  minulosti - Bucky.
První polovina filmu byla opravdu utrpení, celé se to pomalu vleklo a postrádalo to takový ten typický marvelovský humor obzvláště ze strany Starka, který je většinou hlavním tahounem, co se týče vtipných hlášek.
Ve druhé polovině to bylo znatelně lepší, objevil se zde Spider-Man (spíše Spider-Boy), což byla celkově taková vtipná postavička, bez níž by ve snímku moc vtipných hlášek nezaznělo.
Herec, který si roli pavoučího hrdiny střihl, mi přišel zpočátku jako hodně špatná volba, nakonec ale musím říci, že jsem si ho vážně oblíbila.
Celkově se mi spíše než  Avengeři líbili vedlejší postavy - Ant-Man, Spider-Man, Black Panther,...
Posledních dvacet minut se to všechno rozjelo na maximum a je škoda, že v podobném duchu nebyl celý film. Chování Rogerse mě neskutečně vytáčelo (obzvlášť ke konci), což je ale vcelku pochopitelné vzhledem k tomu, že jsem #TeamTony.
Výbuchy, bitky, efekty, všechny tyhle věci fungují stále skvěle. Na jednu stranu je fajn, že se pokusili tvůrci natočit něco vážnějšího, ale absence humoru šla znát opravdu hodně.
Nejde jenom o ten humor, celkově to bylo takové zvláštní... některé dialogy byly hodně umělé a k první polovině filmu se raději už ani nebudu vyjadřovat.
Z kina jsem odcházela opravdu zklamaná...

Zdroj

Viděli jste nového Kapitána Ameriku? Jaký máte názor na film, vy?
A fandíte spíše Starkovi nebo Rogersovi?

2 komentáře

  1. Na Kapitánovi jsem byla včera a stejně jako ty, jsem poměrně zklamaná :(
    Když jsem vstupovala do promítacího sálu, byla jsem na straně Steva, ale ke konci mě jeho chování zklamalo, obzvlášť to, jak se zachoval vůči Starkovi.

    OdpovědětVymazat
  2. chystam se na to jit ted v tydnu po zkouskach tak jsem zvedava :)

    OdpovědětVymazat