ani bych se nedivila, kdybyste ve slovníku pod heslem „katastrofa”, nalezli mé jméno

Používá technologii služby Blogger.

Problémy všech knihomolů

Zdroj
1. NEDOSTATEK ČASU NA ČTENÍ
Tak s tímhle někdy bojoval asi každý knihomol. Doma mám spousty knížek, které jsem ještě ani nepřečetla a neustále si kupuji nové a nové.
Všechno se mi to hezky kupí, ale času je málo...

2. NEDOKONČENÉ SÉRIE
Co může být horší než, když nakladatelství nevydá pokračování vaší oblíbené série? Vždyť já přece potřebuji vědět, jak to dopadne! Proč mi tohle děláte?
Osobně se mi to několikrát stalo a byla jsem nucena zakoupit si knihu v angličtině, tento jazyk ovšem neovládám zas natolik dobře a neustálé dohledávání slov, jejichž význam neznám, mě opravdu nebaví. 
Zdroj

3. PŘÍŠERNÝ FILM
Kniha je naprosto úžasná, ale film natočený podle ní je skutečný propadák. Tohle si knižní předloha rozhodně nezasloužila!
Co teď? Jak máte ostatní (hlavně nečtenáře) přesvědčit, že kniha je mnohem lepší?

4. ZAPOMÍNÁNÍ
Čeká vás dlouhá cesta vlakem, ve škole máte volnou hodinu, nebo se chystáte k doktorce a je vám jasné, že v čekárně strávíte více času, než byste chtěli,... a vy si doma zapomenete knihu!
Po malé srdeční zástavě, kterou proděláte díky tomuto zjištění, se buď uklidníte a zabavíte se nějak jinak, nebo začnete panikařit a číst cokoliv kolem vás, na čem jsou písmenka - reklamy na vysavače, leták z kauflandu, etikety na láhvích,...

5. TA SPRÁVNÁ POLOHA
Hledání správné polohy na čtení mi občas zabere mnohem více času než samotné čtení. A když už se vám konečně povede takovou najít, zjistíte, že potřebujete na záchod...

Zdroj
6. KNIHY JSOU DRAHÉ
Jasně, že se dá nakoupit výhodně třeba v antikvariátech, na různých bazarech, v Levných knihách,... ale málokdy najdete nově vydanou knihu na výše jmenovaných místech.
Čtení je skvělá věc, ale rozhodně není levné! 
Má prázdná peněženka mě po návštěvě knihkupectví už tolikrát proklínala, že by to snad ani nešlo spočítat. Naštěstí existují knihovny, bez kterých bych byla asi pěkně v prde...  háji

7. ALE TA KNIHA JE...
Přečetli jste úžasnou knihu, ale nemáte si o ní s kým popovídat... Tenhle problém tak nějak pomalu odbourávám zde na blogu, kde mám šanci vyjádřit své názory na danou knihu a diskutovat spolu s ostatními v komentářích. Přece jenom mi ale chybí nějaký ten reálný človíček, který by měl stejný vkus na knihy, s nímž bych byla schopná mluvit hodiny o fiktivním světě, ve kterém se děj knihy odehrává.
Zdroj

Knihomolové zkrátka nemají lehký život...