ani bych se nedivila, kdybyste ve slovníku pod heslem „katastrofa”, nalezli mé jméno

Používá technologii služby Blogger.

Lazy Sunday Playlist #2

Už zase je tu neděle a já bych si měla připravovat věci do školy a učit se. Místo toho ležím v posteli, poslouchám hudbu a přemýšlím.
A jakou hudbu, že to poslouchám?


1. Metallica - Enter Sandman
Metallica je velmi známá a naprosto úžasná hudební skupina. Tento týden u mě bezpochyby vede!

2. Halestorm - I Miss The Misery
Na tuhle kapelu jsem narazila náhodně před několika měsíci a od té doby si jejich písničky pouštím neustále dokola. Pod kůži se mi nejvíce ale dostala I Miss The Misery.
A před malou chvílí, jsem zjistila, že v srpnu přijedou do Prahy! A vstupenka stojí necelých 400 korun! Myslím, že program na 13. srpna mám jasný!

3. Green Day - Know Your Enemy
Ani nevíte, jak moc bych chtěla zažít jejich koncert. Frontman Billie Joe Armstrong má úplně skvělý hlas a jejich songy jsou vážně chytlavé!

4. Five Finger Death Punch - My Nemesis
Stejně jako Halestorm, tak i FFDP si chystám v létě poslechnout naživo (na Rock for People), doufám, že mi to vyjde, protože tuhle kapelu jsme si poslední dobou opravdu hodně oblíbila a jejich alba poslouchám stále a stále dokola.

5. AC/DC - Shoot To Thrill
AC/DC je asi moje úplně nejoblíbenější kapela a spojení jejich hudby s Iron Manem je naprosto skvělé! Jen tak mimochodem, do kin se blíží nový Captain America, jste #TeamTonny nebo #TeamCaptain?
Zpěvák Brian Johnson má teď bohužel problémy se sluchem, takže jsou jejich plánované koncerty (i v Praze) ohroženy. Někde jsem četla, že by mohl místo Johnsona nějaký náhradní zpěvák, ale to už prostě nebude AC/DC!!

6. 3 Doors Down - Here Without You


7. Skillet - Awake and Alive



Napsaní tohoto článku byl asi vrchol mé dnešní produktivity, takže se nejspíš zase vrátím ke sluchátkům a posteli. 
Určitě mi napište do komentářů i nějaké vaše oblíbené písničky... :) 

3 komentáře

  1. The final solution od Sabatonu, Future world od Hallowenu, Adrenalin stúpa od Desmodu, Ráno od Iné Cafe a Duch Človeka od Imt Smile je môj top 5 naddnešné popoludnie. A potom sa mi zobudil syn a prešli sme klasicky na detské ľudové. Ale inak dobry výber hudby Ac moja srdcovka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Halloween mám také ráda :)
      Dětské lidové písničky? Chudáčku... :D

      Vymazat
  2. Metallica má veru dobré pesničky ;).

    vladiesblog.blogspot.sk

    Vladies ❤

    OdpovědětVymazat