ani bych se nedivila, kdybyste ve slovníku pod heslem „katastrofa”, nalezli mé jméno

Používá technologii služby Blogger.

Deadpool



Obrovská fanouškovská základna, vysoké hodnocení na čsfd, pořádná porce zábavy - to všechno je Deadpool. Tento film slaví obrovské úspěchy po celém světě a česká blogosféra je recenzemi na něj přímo zaplavena, i tak jsem se ale rozhodla sepsat krátký článek na tohoto (anti)hrdinu.

Žánr: Akční, komedie
Režie: Tim Miller
Kamera: Ken Seng
Obsazení: Ryan Reynolds, Morena Baccarin, Ed Skrein, T,J. Miller,...
Trailer: zde
Hodnocení na čsfd: 87%
Mé hodnocení: ★★★★☆
Anotace:
Než se stal Deadpoolem, byl Wadem Wilsonem (Ryan Reynolds), bývalým členem speciálních jednotek. Když mu lékaři diagnostikovali pokročilé stadium rakoviny, podrobil se experimentální léčbě v rámci programu Weapon X, známého a populárního především mezi x-menovskými mutanty. Díky tomu se Wade zbavil rakoviny, a nejenže zůstal naživu, ale také jako bonus získal schopnost rychlého samouzdravování. Bohužel však – například oproti Wolverinovi, který po podobné léčbě zůstal celkem sexy – z tohoto pokusu vyšel trvale znetvořený. Vypadá dle vlastních slov jako „avokádo, které mělo sex se starším avokádem". I proto celkem bez většího odporu přijal okostýmované alter ego jménem Deadpool.
Hned na začátek bych chtěla říci, že pokud nejste milovníci filmů, ve kterých je každé druhé slovo vulgární, asi nemá cenu se na film dívat. Vulgarismy jsou totiž nedílnou součástí slovníku našeho hlavního hrdi... počkat, hlavní postavy bude lepší. Chudák Kapitán America z toho má trauma.
Myslím, že film má takový úspěch právě díky tomu, že je úplně jiný, než ostatní marvelovky. Potěší totiž jak zatvrzelé milovníky filmů od Marvelu, tak i jejich odpůrce.
108 minut jsem se opravdu výborně bavila, dokonce i u titulek! 
Ryan Reynolds se pro tuto roli narodil! Opravdu to zahrál výborně a nedokážu si představit v tom červeném kostýmku nikoho jiného (nikdo jiný by v něm určitě neměl tak dobrý zadek jako Ryan). Jeho partnerku ztvárnila Morena Baccarin, kterou já znám hlavně ze seriálu Gotham. Nedokázala jsem si ji v takové roli představit, ale velmi příjemně mě překvapila.
Záporák Ed Skrein, s kterým jsem se poprvé setkala při sledování Hry o trůny, v níž ztvárnil Daaria Naharise (brzy byl přeobsazen, což je velká škoda, protože ten nový herec se mi do té role vůbec nehodí), mě zaujal natolik, že jsem chvílemi fandila více jemu než Deadpoolovi.
Pokud hledáte film, u kterého nemusíte moc přemýšlet, a při kterém se dočkáte akce i zábavy, rozhodně mohu Deadpoola doporučit!
Jen jedna věcička mi trochu vadila, za kterou jsem zkrátka tu jednu hvězdičku dát dolů musela. Ano, film je plný skvělých hlášek, které na 90% fungovaly. Přece jenom se ale našlo pár chvilek, kdy mi přišlo, že se to tam úplně nehodí a působilo to tak...uměle? Nevím, jestli to je zrovna ten správný výraz, ale zkrátka to tam bylo zbytečné. Tvůrci si nejspíš všimli, že týpek v červeném obleku ze sebe už půl minuty nevyhrnul žádný vtip, a tak tam nějakou tu hlášku narvaly.
Takových chvilek tam sice nebylo moc, ale myslím, že by to bez nich bylo rozhodně lepší. Jinak nemám opravdu, co vytknout.

Zdroj

2 komentáře

  1. Pořád přemýšlím jestli na deadpoola zajít. Když jsem na něj chtěla jít tak ho bohužel ještě nedávali tak jsem ho vyměnila na zootropolis (jo byla tam spousta malých dětí, ale bylo to fakt super :D).
    http://thereviewsforbooks.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Zootropolis jsem viděla upoutávky a vypadalo to náhodou dost dobře! :D S Deadpoolem se to asi nedá tak úplně srovnávat, ale můžu tě ujistit, že na Deadpoolovi žádné děti neuvidíš :D

      Vymazat