ani bych se nedivila, kdybyste ve slovníku pod heslem „katastrofa”, nalezli mé jméno

Používá technologii služby Blogger.

Batman v Superman: Úsvit Spravedlnosti

Zdroj


Žánr: Akční, Sci-Fi, Fantasy
Režie: Zack Snyder
Kamera: Chris Terrio, David S. Goyer
Obsazení: Ben Affleck, Henry Cavill, Amy Adams, Jesse Eisenberg, Diane Lane,...
Trailer: zde
Hodnocení na čsfd: 70%
Mé hodnocení: ★★★☆☆
Anotace:
V době, kdy svět řeší otázku, jakého hrdinu skutečně potřebuje, v obavách z naprosto nekontrolované moci téměř božského superhrdiny se střetává respektovaný a mocný ochránce spravedlnosti ve městě Gotham s nejuctívanějším spasitelem moderní doby ve městě Metropolis. A zatímco mezi sebou Batman a Superman válčí, rychle se vynořuje nová hrozba, která představuje pro celé lidstvo ještě větší nebezpečí než kdy v minulosti.

Na tento film jsem se opravdu velmi těšila, filmy s Batmanem mám ráda a jeho souboj se Supermanem jsem si rozhodně nemohla nechat ujít.
Na internetu se hodně rozebíral Ben Affleck a příspěvky na diskuzních fórech a sociálních sítích nebyly zrovna pozitivní. Mě se ovšem ale překvapivě líbil, dokonce možná více než Christian Bale z Temného rytíře! Ta role Batmana mu překvapivě sedla.
Za úplně nejlepší herecký výkon ovšem považuji Jeese Eisenberga v roli hlavního záporáka. Byl šílený, fascinující a především velmi dobře zahraný. V některých momentech mi připomínal dokonce samotného Heathe Ledgera (Joker z Temného rytíře)!
Celkově herecké obsazení bylo dobré, až na Amy Adams, která mě opravdu nebavila (i když za to mohla také nehorázně průhledná a nezajímavá postava, jíž ztvárnila).
Herci a efekty jsou ale asi to jediné, co  mi na filmu přišlo povedené. Scénář musel být nejspíše opravdu hodně děravý, protože během sledování snímku nastalo spousty momentů, které jsem tak úplně nechápala. Působilo to strašně chaoticky a zápletka byla opravdu hodně ubohá.
Film mi přišel zbytečně dlouhý, polovinu záběrů naprosto zbytečná!

Zdroj
Byla jsem celkem dost zklamaná a jeden idiot, který si během promítání vesele telefonoval, mi náladu příliš nespravil.
Abych nebyla ale zas až příliš kritická. Film rozhodně není nějak strašný, jde spíše o to, že jsem od něho očekávala až příliš. Najde se tam i spousty světlých momentů (rvačka mezi hlavními hrdiny, Ben Affleck bez trička - tahle dvacetivteřinová scéna se mi z celého filmu zamlouvala asi nejvíce,...), jen mi přišel zmatený a úplně mi nedošlo několik celkem zásadních věcí, které jsem si pak doma musela dohledávat.
Temnému rytíři, který patří mezi mé oblíbené filmy, se to rozhodně rovnat nemůže, ale pokud jste fanouškem podobných filmů, zkuste zajít do kina a vytvořit si na film vlastní názor.

Velké plus patří také Supermanovým schovaným slipům! Myslím, že kdyby zůstaly venku, asi bych se zvedla a odešla. Vždyť by se na to nedalo ani dívat!