ani bych se nedivila, kdybyste ve slovníku pod heslem „katastrofa”, nalezli mé jméno

Používá technologii služby Blogger.

Lazy Sunday Playlist #1

Přeji všem krásné nedělní ráno! :)
Dneska se mi nechce vůbec nic dělat, asi si zalezu pod deku, nasadím sluchátka a budu jen ležet, přemýšlet a poslouchat hudbu. Rozhodla jsem se s vámi podělit o pár mých hudebních tipů, které jsem si tento týden oblíbila. A vzhledem k tomu, že neustále objevuji ve svém volném čase nové a nové písničky, řekla jsem si, že by z toho mohla být i fajn série článků.
Rozhodně ale nečekejte nějaké poprvé odrhovačky z rádií, dávám přednost zvuku elektrických kytar a bubnů...


1. Five Finger Death Punch - Wrong Side of Heaven 
Na tuhle písničku jsem narazila úplně náhodou na youtube a hned si mě získala. Kromě toho, že zpěvák má velmi zajímavý hlas a text je moc povedený, tak má videoklip příběh. Zbožňuji klipy, ve kterých o něco jde a nepromenáduje se tam celou dobu jenom partička holek kroutících zadkem, jak je to v dnešní době běžné. Pár dní po té, co jsem song objevila, jsem se dozvěděla, že budou na letošním rock for people, takže si teď hezky šetřím penízky.



2. Disturbed - The Vengeful One
V tomhle případě se mi líbí opět text a celkově to tempo, hudební nástroje,.. Mám pro vás jednu takovou radu ze života, neposlouchejte tuhle písničku (obzvlášť tu část, kde se zpívá Zemřeš! Ty víš proč!, když jdete tmavým pochodem, který vypadá, že se na vás každou chvíli zhroutí. 



3. AC/DC - If you want blood
Vzhledem k tomu, že se jedná o mou nejoblíbenější kapelu, bylo jasné, že tu nesmí chybět. Tenhle týden jsem si dost oblíbila skladbu If you want blood, je taková energická, text není náročný, takže se dobře zpívá třeba i ve sprše (tohle jsem si možná mohla nechat pro sebe). 
Nemůžu uvěřit tomu, že tu v květnu budou! Ani nevíte, jak jsem byla naštvaná, když jsem zjistila, že lístky jsou vyprodané a já to nestihla... Chystá se někdo z vás na jejich koncert? Pokud ano, můžete mi do komentářů hodit vaši adresu? (Jen tak, nebojte se, vůbec nemám v plánu vloupat se k vám a zmocnit se vstupenky. To by mě v životě nenapadlo!)



4. Pink Floyd - Wish You Were Here 
Tak tohle je taková klasika. Pomalé písničky nejsou sice mým šálkem kávy čaje (nejsem příliš kávomilné stvoření), ale tenhle song prostě nejde nemít rád.




5. Seether - Nobody Praying For You
Cause if I stáááánd up, I break my bóóónes...! Refrén je neuvěřitelně chytlavý, a když jedu MHD a poslouchám skladbu ve sluchátkách, mám velký problém udržet se a nezačít zpívat.



6. Marilyn Manson - The Mempistopheles of Los Angeles
Další z mých oblíbených interpretů... Já vím, že už jsem tak trochu trapná s tím, jak u každé písně zmiňuji skvělý text, ale budu se asi znovu opakovat.
Celkově se mi líbí Mansonův projev, to jak je jiný, i když lidé v mém okolí si myslí, že je naprosto nechutný a příliš sexistický. A ta vaše Nicki Minaj a Milye Cyrus jsou asi, co? (Omlovám se fanouškům těchto dvou zpěvaček, rozhodně jsem je tu nechtěla nějak urážet. Jen mi šlo o to porovnání.)



7. Wanastowi Vjeci - Sbírka zvadlejch růží
Tak a nakonec došlo i na něco z domácí hudby. Nejsem moc fanynka české hudby, Kabáti a Wanastovky jsou asi jediné naše kapely, od kterých se mi aspoň sem tam nějaká písnička líbí. 





A jaké písničky nesmí chybět ve vašem playlistu?