ani bych se nedivila, kdybyste ve slovníku pod heslem „katastrofa”, nalezli mé jméno

Používá technologii služby Blogger.

Fantasmagorie jedné knihomolky #2

Doufám, že jste všichni prožili krásné svátky a daří se vám plnit vaše novoroční předsevzetí (osobně si žádná nedávám, protože bych je nedodržela, ale tak třeba budete úspěšnější než já) A s novým rokem je tu i nový článek! Zklamu ty z vás, kteří očekávali knižní recenzi, ale bohužel jsem se teď zasekla na Bouři mečů od George R. R. Martina a povinná četba také toho času na čtení zabírá dost.
Všimla jsem si ale, že se vám vcelku líbil článek o mých nesplnitelných (a trochu hodně idiotských) představách. Vy, co jste tento straší článek nečetli brzy pochopíte, že tohle nebude takový klasický seznam přání...

1. Studovat v Bradavicích
Ukažte mi jednoho jediného Potterheada, který by si toto nepřál! Myslím, že bych se pak s ranním vstávám lehce smířila...
Věděli jste, že existuje i fobie (benkinersofobie), při které se bojíte, že vy, nebo vaše dítě nedostanete v jedenácti dopis z Bradavic? A i když jsem svůj čas už prošvihla (a moje dítě si stejně jednou bude myslet, že HP je film / kniha pro pamětníky), ráda bych se alespoň podívala do filmových ateliéru, kde se film natáčel. To už je o něco splnitelnější, ne?


2. Proletět se na drakovi
Když pominu to, že mám strach z výšek a draci existují jen ve fantasy knihách a filmech...
Ale tak muselo by to být nádherné!

Zdroj
3. Something like Sukuba
Nevím, jestli někdo z vás četl knižní sérii o sukubě od Richelle Mead. Hlavní hrdinkou je sukuba, která může jakkoliv měnit svou podobu. Za to ale musí mužům poskytnout jistou službičku, tak právě bez té službičky by se mi to líbilo.

4. Vyřešit nějaký opravdu velký celosvětový problém
Nebylo by pěkné usínat jednou s pocitem, že jste opravdu pomohli? Byla by to vítaná změna oproti tomu, o čem přemýšlím před spaním teď - celý den jsem zase prolenošila, nic jsem neudělala ( + Kde jde sakra ta sova s tím dopisem z Bradavic? Někde se musela zatoulat, už tu dávno měla být!).

5. Číst lidem myšlenky
Myslím, že tohle asi nepotřebuje komentář...

A co, vy? Jaké šílenosti vás napadají a litujete toho, že to není skutečné?