ani bych se nedivila, kdybyste ve slovníku pod heslem „katastrofa”, nalezli mé jméno

Používá technologii služby Blogger.

Seriálový tip #1 - Gotham


Zdroj


Obsazení: Ben McKenzie, Donal Logue, Jada Pinkett Smith, Robin Taylor, Sean Pertwee...
Vysíláno od roku: 2014
Hodnocení na ČSFD: 76%
Děj: James Gordon, čerstvě zpět z vojny, nastupuje do Gothamské policie do oddělení vražd. Společně s Harveym Bullockem je pověřen řešením vraždy dvou významných osob města Gotham: Thomase a Marthy Wayneových. Během svého vyšetřování se seznámí s jejich malým synem Brucem, nyní v péči věrného sluhy Alfréda Pennywortha a slíbí mu, že najde vraha jeho rodičů. Na své pouti za prosazováním spravedlnosti Gordon pozná tváří v tvář prohnilé podsvětí Gothamu a seznámí se i s budoucími padouchy z Gotham City: například se sadistickým mafiánem Oswaldem Cobblepotem (Tučňákem) a osiřelou malou pouliční zlodějkou Selinou Kyleovou (Catwoman - Kočičí ženou).
Aniž by to detektiv Gordon tušil, dřív nebo později bude nucen vytvořit si pouto přátelství s Brucem, aby mohl čelit zlu, které požírá město Gotham. A právě tento vztah a Gordonovy ideály budou postupně měnit Bruce v legendárního Temného rytíře.
Mé hodnocení: ★★★★

Pro všechny milovníky Batmana je tenhle seriál jako stvořený! Jak mí pravidelní čtenáři vědí, jsem naprosto ujetá na filmy o superhrdinech (i když většinou všechna moje pozornost patří právě padouchům), ať už pochází od Marvelu či DC Comics. Temný rytíř je taková má srdcovka, na kterou nedám dopustit.
A když jsem se dozvěděla, že existuje i seriál na toto téma, musela jsem ho pochopitelně okamžitě zhlédnout. A musím říci, že hned po prvním díle jsem se do seriálu naprosto zamilovala. Myslím, že zaujme i diváky, kteří se v netopýřím světě tak úplně neorientují. Je to taková klasická detektivka, v každém díle se řeší nějaký případ, do kterého jsou pokaždé nějakým způsobem zapletení budoucí Batmanovi nepřátelé. Námět mi přijde velmi originální a zajímavý, co se týče hereckého obsazení, tak na to si také nemohu stěžovat, ať už se jedná o charismatického Seana Pertwee (Alfréd), Donala Logue (Harvey Bullock) sršícího vtipem, či o samotného Bena McKenzieho (James Gordon). Mojí úplně nejoblíbenější postavou je prohnaná mrcha Fish, kterou představuje Jada Pinkett (manželka Willa Smitha).
Seriál doporučuji sledovat v angličtině (ať už s titulky či bez), i když jsem nedávno zahlédla na televizní stanici Fanda Gotham s českým dabingem, ale něco tak katastrofálního jsem dlouho neslyšela! Veškeré vtipné hlášky působily spíše trapně a neohrabaně, hlasy k postavám vůbec neseděly,...
Pokud si chcete zkrátit čekání na Ježíška a už vás nebaví sledovat vánoční filmy, které se stejně každý rok opakují, tak rozhodně doporučuji Gotham.

6 komentářů

  1. líbí se mi jak píšeš!:)
    http://wholemyshiningworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. To s tím dabingem naprosto znám. Jsou seriály, ale to opravdu málokdy, u kterých se i celkem trefí hlasem postav, ale většinou je to TRAGÉDIE. Já radši všechno sleduji v angličtině. Jinak máš moc hezký blog.
    PS: byla bych moc ráda, kdyby ses podívala na můj blog, protože se ho snažím zlepšit, ale potřebuji nějakou tu zpětnou vazbu. Moc děkuji ;)
    http://fandombeforebloodcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)
      Jasně, že se ráda podívám na tvůj blog! :)

      Vymazat
  3. Musím říct, že jsi mě na tenhle seriál opravdu nalákala! Kdybys o něm nenapsala ani řádku, pravděpodobně by mi trvalo dlouhou dobu, než bych jej někde objevila... :) Taky mám raději originální znění s titulky, někdy se dabing prostě nepovede a člověk pak těžko navyká na předabovanou verzi, nebo naopak na verzi originální. A to česká dabérská scéna patří k nejlepším.
    Mimochodem, asi jsem se naprosto zbláznila do tvého designu - je absolutně D-O-K-O-N-A-L-Ý ! :))

    A když budeš mít třeba náladu a čas...:) http://knihomolka01.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Ráda se podívám i na tvůj blog.
      Je škoda, že seriál není známější, hodně lidí o něm vůbec neví, tak jsem ráda, že aspoň těm pár lidem o něm dám takhle vědět :)

      Vymazat
  4. Batmana už dávno nemusím, ale jako malá jsem ho měla ráda, tak přemýšlím, že bych se na tenhle seriál koukla. Ale mám teďka rozkoukaný Arrow a čekám na nový díly PLL, Once Upon A Time a Orphan Black. No, zapřemýšlím, jestli si přidám další seriál do "sbírky". :))
    Kažopádně díky za tip.

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat