ani bych se nedivila, kdybyste ve slovníku pod heslem „katastrofa”, nalezli mé jméno

Používá technologii služby Blogger.

I want to kiss you... Dlouhé zimní večery #4

I want to kiss you under the mistletoe (I don't care you're fictional)

     
                
                 Zdroj
Určitě to všichni moc dobře znáte... zamilovat se do osoby existující jen na papíře či na filmovém plátně, je problémem spousty filmových i knižních fanynek. Ještě před pár lety jsem považovala fangirling jako naprostý nesmysl, ale i já jsem časem spadla do propasti plné nereálných lásek.
Prosím, neberte to nijak vážně. Ano, přitahují mě nereálné postavy, protože co si budem povídat, většinou jsou tak o 120 % zajímavější než jedinci opačného pohlaví vyskytující se ve vašem okolí. Rozhodně nepatřím mezi takové ty extrémní případy, že bych si například podřezala žíly kvůli tomu, že moje spřízněná duše není skutečná (ano, i taková individua existují).
Spíš jsem ten typ holky, kterou zamrzí, že někdo takový opravdu neexistuje.
A tak jako vaše oblíbené písničky, módní kousky z šatníku, jídlo, knížky, tak i svět smyšlených lásek je velmi nestálý. Rosteme, vyvíjíme se, měníme se,..., proto se není čemu divit, že vás např. ve třiceti nebude přitahovat Tinky Winky z Teletubbies, tak jako když vám byli tři roky.

1. Potter boys
Ovšem city k některým postavám mohou přetrvat opravdu dlouho. U mě se zatím nejdéle drží chlapci z Harryho Pottera. Ať už je to samotný Harry, Ron či Draco. S jedním z nich se políbit pod jmelím? Páni! Asi bych na místě umřela štěstím! 

2. Joker
Ano, mám tak trochu slabost pro sebevrahy, psychicky narušené jedince,... a Joker v podání Heatha Ledgera nebo třeba i v komiksech, ať si nemyslíte, že mám na Jokera zálusk jen kvůli herci. Celkově je jeho charakter a chování úplně... ah ♥

Zdroj
3. Bráchové z Asgardu
Zdroj

A co, vy? S jakou fiktivní postavou byste se rádi potkali pod jmelím? :)


4 komentáře

  1. Oh dear, finally someone, who feels the same (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
    Ale potkat se pod jmelím jen s jedním z mých oblíbenců? Jéje, to bych měla problém s vybíráním! (¬‿¬) Jen z Avengers bych určitě ocenila jednu sladkou od Steva Rogerse, stejně tak od Matta Murdocka, kdyby si mě našel. Speciální místo by u mě měl i Q ze Skyfallu/Spectre a ani Sherlocka bych rozhodně neposlala k čertu.
    Ještě, že na překonávání bariéry zvané fikce máme magický prostředek transportu. Fanfiction. (◕ω◕)

    OdpovědětVymazat
  2. Joooo tyhle platonické dokonce imaginární lásky znám... No a co říkáš na nového Jokera Jareda? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsem z toho úplně nadšená, ale tak uvidíme... :) Třeba ho zbytečně podceňuju... :/

      Vymazat
  3. Jéjda, no tak tohle znám :). A vůbec to nemusí být jen filmová nebo knižní postava, úplně stačí, když jsem blázen do někoho, koho s největší pravděpodobností ani nikdy nebudu moct na živo potkat... (Ale jestli se mi to povede, tak to se asi zblázním štěstím :D!)

    OdpovědětVymazat