ani bych se nedivila, kdybyste ve slovníku pod heslem „katastrofa”, nalezli mé jméno

Používá technologii služby Blogger.

Dlouhé zimní večery #3

Zdroj

Čaj, zapálená svíčka a dojemná kniha

Znáte snad něco lepšího než dobrou knihu, čaj a voňavou svíčku? Ano, úmyslně jsem nenapsala dojemnou knihu, i když tak zní dnešní téma Dlouhých zimních večerů. Ne, že by dojemné knihy nebyly dobré, to rozhodně netvrdím! Jen tento druh knih nevyhledávám a přece jenom dobrá kniha zní více obecněji a každý si pod ní představí toho svého favorita, ať už je dojemný či ne. Svíčka a čaj vám zkrátka zaručí příjemnou a pohodovou atmosféru a odvážím se tvrdit, že takovým příjemným prostředím nepohrdnou ani nečtenáři. Při svíčkách se také dobře kreslí, píše, přemýšlí,...  
Naposledy jsem si takhle četla před několika dny, venku sněžilo a já se válela na parapetu, svíčka voněla po skořici, čaj byl jablečný. Člověka úplně pohltila vánoční atmosféra.
Sice jsem vám v několika předcházejících článcích psala o tom, jak Vánoce nemám ráda, ale toto je jedna z mála věcí, kterou považuji v tomto chaotickém období za příjemnou.
Upřímně, už nevím, co bych vám více k tomuto tématu napsala. Poslední dobou mám strašný pisatelský blok. Celé dny se soustředím jen na školu, nic nestíhám,...když už se přece jenom najde nějaká ta volná chvilka strávím ji nad knihou, i když bych raději sama něco psala.
Ráda píši poezii, povídky, momentálně mám rozpracovanou i knihu, ale opustila mě ta chuť tvořit. To se bohužel týká i mých článků na blogu, doufám, že se z toho brzo vyhrabu.
Celkově jsem poslední dobou taková bez nálady, na nic se netěším...
Jediné okamžiky, kdy se aspoň trochu dokážu přenést přes tu nudu všedního dne, jsou ty, které strávím nad čtením knih. Svíčka a čaj k tomu jsou vítanou třešničkou na dortu. Považuji tohle mé malé lenošení za určitý druh léčby. Tedy aspoň si to namlouvám, protože „léčení se" zní lépe než nicnedělání.
Co, vy? Čtete rádi při svíčkách? A jak bojujete s nedostatkem inspirace a nechutí cokoliv dělat?