ani bych se nedivila, kdybyste ve slovníku pod heslem „katastrofa”, nalezli mé jméno

Používá technologii služby Blogger.

Dlouhé zimní večery #2 - Oblíbené vánoční filmy

Zdroj
Tak a jsem zpět! Tentokrát s dalším článkem do projektu Dlouhé zimní večery!
Dnešní téma jsou mé oblíbené vánoční filmy.
Já abych pravdu řekla, Vánoce nijak moc neprožívám. Přijde mi, že se se vytratil takový ten pravý duch Vánoc, ta původní myšlenka. Všechno je to jen o dárcích…
Nemám tohle období moc ráda, všude plno lidí nakupujících dárky na poslední chvíli, obludně přeplácaná stromečky v obchodních centrech, hnědá blátivá břečka (v lepším případě sníh, který stejně nemám ráda), smrad rybiny,…
Jediné, co mám na vánočních svátcích ráda jsou světýlka a to, že konečně dávají v televizi něco pořádného.
Ano, nezmínila jsem cukroví, nemám ho ráda (teda mám, ale moje břicho a zadek mě pak během plavkové sezóny proklínají).
Dneska jsme tady ale od toho, abych vám popovídala o svých oblíbených filmech, a ne abych vám tu vypisovala tisíce důvodů, proč tenhle komerční svátek nemám ráda.

1. Grinch
Kdo by neznal tuhle geniální…ehm… pohádku? Grinch (můj milovaný Jim Carrey) trpí stejnou nechutí k Vánocům jako já, je to takový vtipný samotářský podivín.
V podstatě s ním toho mám opravdu velmi společného (až na ty zelené chlupy, ty se mě vážně netýkají). Jim Carrey je v roli zeleného hlavního hrdiny, který se snaží ukrást Vánoce, naprosto parádní. Jim musel strávit denně přes tři hodiny v maskérně, to bych se asi upřímně raději zastřelila. Vadí mi strávit v koupelně dvě minuty, abych si udělala pěkné řasy, tři hodiny je pro mě něco nepředstavitelného. A to mu během natáčení musel být makeup nanášen 100x!! Sám prohlásil, že: ,,Nosit ten make-up bylo jako být každý den pohřben zaživa." Jeho utrpení se ale vyplatilo…  Film pochází z roku 2000, trvá 104 minut a byl natočen podle předlohy Dr. Seusse.




2. Střihoruký Edward
Zdroj
Fantastický film od Tima Burtona s pochmurnou atmosférou! Přiznám se, že jako malá jsem tenhle film vůbec neměla ráda, nelíbil se mi a nechápala jsem ho.
Dnes patří mezi mé oblíbené.  Velmi zajímavé je, že scénář k filmu byl napsán za tři dny! Další zajímavostí (a pro mě novinkou) je, že do hlavní role byl zvažován Tom Cruise, který roli odmítl kvůli špatnému konci a Robert Downey Jr. (nedokážu si ho představit v tak vážné roli, pro mě bude vždy Iron manem). Hlavního hrdinu si tedy zahrál Johny Deep a jedná se o Burtonův nejoblíbenější film (z těch, co natočil). Natočen byl roku 1990 a trvá 101 minut.

3. Čtvery Vánoce
Komedie, která nemá příliš kladné ohlasy, ale mě se takový humor zkrátka líbí! Celkově mi film přijde opravdu vtipný. Pár (Vince Vaughn, Reese Whiterspoon), který se každý rok úspěšně vyhýbá strávení svátků s rodinou, musí najednou oslavit hned čtvery Vánoce.
Film je z roku 2008, trvá 85 minut a zaručeně se u něho pobavíte :)

4. Shrekoleda
Jako milovnice příběhů o Shrekovi, tu nesmí tenhle snímek chybět. Shrek je v podstatě jako Grinch – nemá rád Vánoce a je zelený! Navíc mu ale dělá společnost otravný oslík, jeho neposedné děti, kocour v botách,… Zbožňuji oslíkovy hlášky!
Filmeček trvá sice jen 21 minut, ale rozhodně stojí za to!
Zdroj

A co vy, jaké filmy si na Vánoce nenecháte ujít?
-Ginger

13 komentářů

  1. Grinch je moje vánoční klasika, ten nemůže chybět žádné vánoce.. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Shrekoleda je pro mě klasika, mám tuhle pohádku moc ráda! A pak ještě na mém seznamu nesmí chybět Pelíšky :D :)

    Rimmel Wonder'full Wake Me Up

    OdpovědětVymazat
  3. Shrek je klasika! :D A poto, ještě každý rok koukám na takovou tu blbost a rozsvícení domu, který půjde vidět až do vesmíru. :D Nevím, jak se jmenuje. :D Začala jsem Tě sledovat, tak budu ráda když se třeba koukneš na můj blog. http://clairer-blog.blogspot.cz/2015/11/before-i-die-tag.html - nejnovější článek. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Grinch - to je na Vánoce také má klasika. Střihoruký Edward až tak ne, ale... proč ne? :D
    A co třeba ještě Popelka nebo Mrazík? Taky klasika...

    Jinak já také poslední roky Vánoce moc nemusím. Nemám rád nakupování, to šílenství a vlastně každým rokem jsou u nás doma věčné hádky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popelka a Mrazík jsou rozhodně pěkné pohádky, ale tak nějak jsem už přepopelkovaná a přemrazíkovaná. Povinně se vždy musíme koukat celá rodina a tak nějak se mi to znechutilo... :/

      Vymazat
  5. Shrek, Grinch, Mrazík a Popelka! Tyhle filmy musím vždy stihnout. Vánoce bez toho neexistují :D

    http://gabux-creativity.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Grinch je klasika, ale musím sa priznať, že som ho ešte nikdy nevidela celého, vždy len keď som prepínala telku a uvidela ho tak som to nechala bežať :)) pre mňa je klasika Love actually aj keď to nie je klasický vianočný film :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ještě neviděla, určitě se podívám :)

      Vymazat
  7. U nás nejvíc na Vánoce frčí Láska nebeská a Pyšná princezna :) Bez nich prostě Vánoce neexistujou :) Grinche jsem se bála, když jsem byla malá :)))

    OdpovědětVymazat
  8. Až se stydím přiznat, že Grinche jsem ještě nikdy neviděla. Tyhle Vánoce budou ale ideální příležitost to napravit :)

    OdpovědětVymazat
  9. Grinch je klasika, Jim Carrey válí ^^
    http://prikrylovatereza.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat