ani bych se nedivila, kdybyste ve slovníku pod heslem „katastrofa”, nalezli mé jméno

Používá technologii služby Blogger.

Dlouhé zimní večery #1 - Sweather weather

Zdroj


Jako spousty dalších blogerek, jsem se i já, rozhodla zapojit do projektu Dlouhé zimní večery. Každý týden v neděli by měl vycházet článek na určité téma – tím dnešním je Sweater weather. Nejsem si jistá, jestli jsem se vám o tom již zmiňovala, ale podzim je mé nejmilovanější roční období. Možná to lze tak trochu poznat dle designu blogu, dokonce si pohrávám s myšlenkou, že to takhle nechám i přes zimu... Zbožňuji tu atmosféru – barevné listí, popíjená čajů, zapalování svíček,…Jsem opravdu hodně vybíravá, co se týče počasí. V létě mi je příšerné horko (obzvlášť letos jsem myslela, že umřu), v zimě mi je (nečekaně) zima a musím chodit nabalená do několika vrstev oblečení, ve kterém pak vypadám tak trochu jako bowlingová koule.

Podzim – obzvlášť babí léto, je pro mě naprosto ideální a pěkně se během něho lenoší. K podzimnímu počasí pochopitelně patří i nejrůznější svetry, které naprosto zbožňuji – velké, chlupaté, teploučké svetříky…! Vždycky mě fascinují ty dokonalé svetry na tumblr či we heart it a zoufale se snažím najít podobné i v našich obchodech.
Kromě počasí jsem vybíravá také na svetry, málokdy najdu za příznivou cenu opravdu takový, který bych poté s radostí nosila.
Většinou to stejně dopadne tak, že skončím u černých nevzorovaných oversized svetrů…
Bez svetrů si svůj šatník zkrátka nedokážu představit. A co, vy? Nosíte rádi svetry? :)

Nemyslete si, že se ze mě stává fashion blogerka! To v žádném případě, neumím psát o oblečení a ani o kosmetice, a zas tak moc se o tyhle věci nezajímám. Raději zůstanu dál u knížek.
Příští týden se můžete těšit na další článek do Dlouhých zimních večerů, tentokrát na téma oblíbené vánoční fílmy, což mi přijde sice ještě trochu brzo, ale alespoň se budu moct vypsat z mé platonické lásky ke Grinchovi!

5 komentářů

  1. Svetry jsou uzasne, pekne u krbu s hrnkem caje zachumlana ve svetru :) navic je tento podzim jeden z nejkrasnejsich, dekuji za clanek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuji za milý komentář :)
      Mít tak krb... už jenom ta představa toho válení se s čajem u krbu je úžasná!

      Vymazat
    2. To byla moje podminka pri rekonstrukci domu :) pokud je jen trochu moznost mit ho doma je to ta nejlepsi investice :)

      Vymazat
  2. Souhlasím s tebou. Svetry taky miluju !
    Jestli chceš můžeš se podívat na můj blog : http://www.nikolaslife1.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat