ani bych se nedivila, kdybyste ve slovníku pod heslem „katastrofa”, nalezli mé jméno

Používá technologii služby Blogger.

Fantasmagorie jedné knihomolky #1

Máme za sebou první měsíc ve školních lavicích a stereotyp hraje nyní v mém životě momentálně hlavní roli. Při zdlouhavých hodinách fyziky či při cestě ze školy aspoň na chvíli unikám od toho všeho pryč. Představuji si nejrůznější místa a akce, které bych jednou ráda navštívila. Plánuji si možné i nemožné, aniž bych se ohlížela na nějakou finanční či jinou stránku věci.
Je to v podstatě takový "wish list", ale nerada to takhle neoriginálně nazývám (přiznejme si, rubriku s názvem wish list má snad každá druhá blogerka).

Zdroj
1. Dostat se na koncert Green Day, Nickelback, AC/DC, Linkin Park, Skillet...
Tohle je jeden z těch reálnějších snů, i když má peněženka to asi moc reálně nevidí. Na Nickelback jsem se málem už dostala, za pár dní tu měli mít koncert, který byl ale zrušen. (Když už se mi konečně podaří něco našetřit, ukořistit lístek na jednu z mých oblíbených kapel a těším se na ně několik měsíců, pochopitelně se to pak zruší. A pak se lidi diví, proč jsem taková pesimistka...)
Obzvlášť ty Green Day bych chtěla zažít na živo!

2. Zahrát si v Avengers
Tak tady už se dostáváme k opravdu nereálným kouskům. Zbožňuji Marvelovky nadevše! Setkat se osobně s představiteli mých oblíbených hrdinů, by bylo teda něco! A vzhledem k tomu, že bych se jednou herectví ráda věnovala...




3. Umět cestovat časem
Ehm... neříkejte, že vy jste se nikdy nechtěli podívat do budoucnosti nebo do minulosti? Já osobně bych si moc ráda popovídala s Kurtem Cobainem, Marilyn Monroe, Jindřichem VIII., Kleopatrou nebo naopak s mými praprapraprapraprapra vnoučaty.

4. Ocitnout se v Západozemí
Tohle nejspíš lidé, kteří nesledují (nečtou) Hru o trůny, nepochopí. Ráda bych se proletěla se na drakovi, zavtipkovala s Tyrionem, vedla hlubokou debatu s Hoderem,... Pochopitelně bych musela být nesmrtelná, nebo tak něco, protože přece jenom bych o hlavu nebo jinou část mého těla přijít nechtěla...

Zdroj obrázku před úpravou
Vidíte, jak krásně bych tam zapadla?
Myslím, že bych se měla živit profesionální úpravou fotek :D

5. Vydat knihu
A teď zase zpět do reality, protože přece jen tohle zas tak nemožné není. Nemyslete si, že patřím mezi ty teenagerky, které chtějí napsat knihu, protože je to teď in a chtějí být slavné, i když jim slova jako gramatika či originalita nic neříkají. Píšu snad od svých sedmi let, začala jsem krátkými básničkami a hned první byla velmi optimistická - Čeká na mě smrt, Honza si prt (ano, přesně takhle jsem to slovo napsala). Mám ráda kosti, padaj na tebe mosty.
Tvořila jsem "umění" (nevím, jak moc je verš Honza si prt umělecká) už od mala...
Každopádně jsem se (snad) ve své tvorbě dost výrazně posunula dál a navštěvovala jsem i nejrůznější literární kluby. Psaní je opravdu mojí vášní!
Bohužel tenhle sen se mi tak trochu snaží pokazit kamarádka prokrastinace...

Myslím, že pro dnešek by to stačilo. Příště vám povyprávím o Harrym Potterovi, Jokerovi, výrobě parfému s vůní starých knih,...
Jaké jsou vaše takové úniky do světa fantazie v podobě přáních?

Zdroj



10 komentářů

  1. Veľmi sa mi zapáčil tento názov článku, je originálny a neobyčajný, čitateľa určite zaujme. :3 Na koncert Green Day, Linkin Park a Nickelback by som tiež chcela ísť, v podstate sa stotožňujem s väčšinou tvojich prianí až na to, že vydanie knihy by som určite hodila ako prvé, tak nejak podľa dôležitosti. Kedysi som chcela aj cestovať v čase, ale už nie - mám super život a všetko, čo som zažila, ma posunulo ďalej a to, čo bude v budúcnosti si radšej nechám pekne ukryté za rúškom tajomstva. :D A ach, Game of Thrones! Tam by som šla hneď a možno by som si privolila aj prianie neviditeľnosti, aby som mohla zachrániť Nedda a zabiť Joffreyho rovno na začiatku. A určite by som hovorila s Daenerys, Cersei a aj Tyrionom. :3 A Aryou!
    Charlotte z blogu http://faylotte.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za krásný komentář :)
      Nebylo to nijak seřazeno podle důležitosti, psala jsem to tak, jak mě to napadlo ;)

      Vymazat
  2. Moc hezký článek. :) S tou knížkou jsme na tom tak nějak podobně. Když mi bylo osm popsala jsem osm sešitů příběhy o Barborkovi a jeho rodině. Bylo to sice bláznivé, ale alespoň jsem to dokončila. :) Už jsem jednu knihu dopsala, ale když se podívám zpětně, moc už se mi nelíbí, takže se pouštím do nových projektů, ale nějak u žádného poslední dobou nevydržím. :) Nápadů je spousta, ale baví mě vždycky jenom chvíli. Bohužel. :(
    Jinak, já hodně sním o cestování. Takovým mým velkým snem je Argentina. Je to země mnoha kontrastů a láká mě na ní toho tolik, že bych to ani nezvládla vypsat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na tom se psaním stejně, mám toho vždycky fůru rozepsaného a nic nedokončím...
      O cestování se určitě zmíním v dalších článcích, protože to nadevše miluji :)

      Vymazat
  3. To zrušení koncertu mě štve, přála bych ti, abys na ně šla, protože i já mám ráda jejich písničky :) Já si jeden z mých koncertových snů splním snad v lednu, kdy se chystám na Ellie Goulding :)

    Mary Kay Sheer Dimensions Powder & Kabuki Brush

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju! :) Tak si ji pořádně užij! :)

      Vymazat
  4. Skvělý wishlist :) To, že Nickelback zrušili koncert, mě strašně zklamalo. Už jsem na nich byla před dvěma lety, kdy měli koncert 2v1 společně se Skillet a byl to parádní zážitek :) O to víc jsem se na ně těšila letos :) Nevadí, snad se mi splní sen, až přijedou v únoru Imagine Dragons :) A jinak ti přeji, ať se všechny tvé sny splní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že v Západozemí ani v Avengerech se asi jen tak neocitnu, ale děkuji :D
      Páni! Ten koncert ti opravdu moc závidím :) Skillet patří také mezi mé oblíbené kapely :) Muselo to být úžasné!

      Vymazat
  5. Green Day a Linkin Park ♥ :3 Úžasnej článek :3 :)
    http://fandombeforebloodcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat