ani bych se nedivila, kdybyste ve slovníku pod heslem „katastrofa”, nalezli mé jméno

Používá technologii služby Blogger.

Pisálkova zpovědnice #2 - Megan Crewe

Dnes jsem si pro vás nachystala druhý díl ze série článků, v níž zpovídám lidi, které nadevše obdivuji, a to spisovatele a spisovatelky.
Tentokrát jsem vyzpovídala Megan Crewe!



1. Jak jste se dostala ke psaní?
Chuť k psaní se ve mně objevila tak nějak přirozeně. Když jsem byla menší, ráda jsem vymýšlela nejrůznější povídky a vyprávěla je ostatním. Jakmile jsem zestárla, pustila jsem se do toho ve velkém.

2. Jaká je Vaše oblíbená kniha?

Je téměř nemožné vybrat jen jednu! Mezi mé oblíbené YA knihy patří The KING Of Attolia od Megan Whelan Turner, DRAMARAMA od E. Lockharta a HOUSE Of Stairs od Williama Sleatora.

3. Čím jste chtěla být jako malá?

Jako dítě jsem si nikdy nemyslela, že bych mohla brát psaní jako povolání. Po nějakou dobu jsem se toužila stát veterinářkou, protože stejně jako Kaelyn z mé knihy Tak padne náš svět miluji zvířata a ráda bych jim pomáhala.


4. Kde nejraději píšete?
Ráda píši doma v mé kanceláři, kde mám klid a nic mne nerozptyluje. Pochopitelně ale někdy s radostí vypadnu pryč. Sednu si ven, kochám se nádherným pohledem na les či jezero a píši.

5. Jakou knižní postavou byste se ráda stala? (Ne z Vašich knih)

To je zapeklitá otázka, protože většinu postav, které obdivuji, se ocitají ve velmi složitých situacích, jenž bych opravdu řešit nechtěla. Raději si o nich budu i nadále jen číst.

6. Co byste dělala, kdybyste zjistila, že Vám zbývá poslední měsíc života?

Trávila bych co nejvíce času s mým manželem a synem. Také bych se pokusila napsat něco velmi osobního a donutila bych to přečíst, co nejvíce lidí. 

7. Máte momentálně něco rozepsaného?
Vždy mám něco rozpracovaného! Momentálně pracuji na několika YA projektech.

8. Jak trávíte svůj volný čas?

Kromě čtení a psaní mám velmi ráda hudbu a sledování filmů. Jsem velký fanoušek cestování. Procestovala jsem Británii, Itálii, Japonsko, Turecko,... a stále je spousty míst, jenž bych velmi ráda navštívila.


Opět se omlouvám, zda vám zní překlad trochu neohrabaně, ale opravdu jsem se snažila, to přeložit tak, jak nejlépe umím.


-Ginger