ani bych se nedivila, kdybyste ve slovníku pod heslem „katastrofa”, nalezli mé jméno

Používá technologii služby Blogger.

Pisálkova zpovědnice #1 - Kendare Blake

Už dlouho plánuji takovou novou sérii článků, v níž bych zpovídala jak české, tak i zahraniční spisovatele a spisovatelky.
Nedávno jsem oslovila několik autorů, a ani netušíte, jakou mi udělalo radost, když jsem doma po náročném dni nalezla odpověď od jednoho z nich - konkrétně od Kendare Blake.
Mezi její nejznámější knihy patří Anna krví oděná a Antibohyně.
Takže pokud patříte mezi její fanoušky, rozhodně pokračujte ve čtení. Jestli se vám její knihy příliš nelíbí, či jste o nich ještě neslyšely, určitě se tím nenechte odradit. Možná vás překvapí, jak je Kendare příjemná, nebo jaký je ve skutečnosti jedlík!





1. Jak jste se dostala ke psaní?
Když jsem byla mladší, tak jsem opravdu hodně četla. Myslím, že chuť k psaní se tak nějak vyvinula z toho.

2. Jaká je Vaše oblíbená kniha?
Nedokážu vybrat jen jednu! Takových možností...! Ale tak mezi knihy, ke kterým se ráda vracím jsou Kniha smíchu a zapomnění od Milana Kundery, N0S4A2 od Joe Hill a Červený strom od Caitlin R. Kiernan.

3. Čím jste chtěla být jako malá?
Tak se na to pojďme podívat... V jednu chvíli jsem chtěla jezdit na závodních koních a trénovat je. Poté jsem uvažovala nad něčím, co by souviselo s investičním bankovnictvím.
Pochopitelně jsem ale vždy chtěla psát, jen jsem si nemyslela, že by to bylo příliš praktické povolání, kterým by se dalo uživit.

4. Kde nejraději píšete?
Zásadně píši jen doma.

5. Jakou knižní postavou byste chtěla být? ( Ne z Vašich knih)
Nevím. Myslím si, že by mohlo být zábavné mít duši zvířete jako v knižní sérii Jeho temné esence, ale v jejich světě trochu fouká. Podívat se do Bradavic by mohla být ještě větší zábava, tedy pokud bych byla opravdu talentovaná kouzelnice.
Ve skutečnosti ale nijak netoužím být ani jedním z nich. Chci prostě jen žít svůj život, ve kterém mi budou knižní postavy dělat společnost jen mé v hlavě.

6. Co byste dělala, kdybyste zjistila, že Vám zbývá poslední měsíc života?
Byla bych velmi naštvaná a hodně bych jedla. Trávila bych čas s rodinou a přáteli. Zase jedla. Vydala se na krátkou cestu do Anglie, a pak ještě na nějaká místa, která jsem doposud nenavštívila.

7. Máte momentálně něco rozepsaného?
Ano,právě pracuji na knize, která by měla vyjít v roce 2016 - THREE DARK CROWNS. Jde tam o tajný magický ostrov, na kterém se nachází tři sestry svádějící boj o trůn.

8. Jaké jsou Vaše koníčky?
Jedním z mých koníčků je pochopitelně čtení... Ráda provozuji nejrůznější aktivity s mým psem - pěší turistiku, procházky do parků,... Velmi ráda hraji (špatně) tenis, sleduji filmy, ochutnávám nová jídla a vína, chodím na výlety, navštěvuji muzea,...


Omlouvám se, pokud vám zní překlad trochu zvláštně. Snažila jsem se přeložit rozhovor, jak nejlépe to jen šlo.
V příštím článku se můžete těšit na Megan Crewe.
A pokud máte, vy sami, nějaký typ, s kým byste uvítali rozhovor, nebojte se napsat to do komentáře. Uvidíme, co by se s tím dalo dělat... :)

                                                                                                                                                                                                           -Ginger