ani bych se nedivila, kdybyste ve slovníku pod heslem „katastrofa”, nalezli mé jméno

Používá technologii služby Blogger.

My favourite music

Hudba je pro mě něco, bez čeho bych se nejspíše neobešla. Téměř neustále mám v uších sluchátka, chodím po domě a falešně si prozpěvuji. Neexistuje, že bych vyšla z domu bez sluchátek, to prostě nejde! Hudbu jsem se pokoušela nějaký čas i tvořit, ale usoudila jsem, že buňky mám přece jenom na jiné věci. Ráda s lidmi o tomto mě blízkém tématu diskutuji. Upřímně, kdo dneska není nějakým způsobem s hudbou spjat? V autobuse, v obchodních centrech, ve vlacích,... všude můžeme vídat lidi se sluchátky. A ráda bych si podiskutovala i s vámi.
V tomhle článku vám představím mých patnáct oblíbených songů a rozhodně nečekejte nějaké klasické popové hity z rádií. Já si spíše potrpím na tóny elektrických kytar...

Zdroj


1. AC/DC - Highway to Hell
Myslím, že tenhle song netřeba představovat, každý z vás už ho určitě aspoň jednou slyšel. 
Ta kytara.... asi jsem se zamilovala! 
Jakmile někde písničku slyším, okamžitě začnu všude kolem sebe pohazovat vlasy a je mi jedno, zda jsem někde sama nebo okolo mě stojí parta vyděšených lidí, kteří přemýšlí nad tím, jestli jsem v pořádku.

Další opravdu známá písnička. Celkově skupinu Nickelback naprosto zbožňuji, takže tohle určitě nebylo naposledy, co jsem je v tomto článku zmínila. Chadův chraplavý hlas je naprosto... aw!! A i když Nickelback mají opravdu velmi silnou fanouškovskou základnu, haterů také nemají málo. Líbí se mi, jak to berou, nedělají si s tím hlavu ( ehm... přece jenom jsou po Beatles nejprodávanější skupinou na světě, takže... ) a dělají to, co je baví. Je pravda, že jejich novější tvorba začíná být čím dál tím více popová, ale Chadův hlas bych poslouchala, i kdyby hráli dechovku!

Jo jo, u velmi populárních songů ještě na chvíli zůstaneme. Jediná písnička, kterou od něho snad znám, ale musím říct, že je to naprostá bomba!

Ne, neposlouchám je protože je to teď in a ano, znám od nich více než jen jednu písničku. Mezi jejich velké fanynky se sice neřadím, ale ty třináctileté slečny s tričkem Nirvana mě vytočit dokážou, obzvlášť když ani nevědí, že to je nějaká hudební skupina...

Už to chtělo nějaký ženský hlas :) Písničky taky celkem známá, chytlavá a naprosto úžasná... 

6. Avril Lavigne - Bad Girl (ft. Marilyn Manson)
Nikdy jsem nebyla Avrilinou fanynkou, vždycky mi přišlo, že to s tím svým imagem tvrdý rockerky trochu přehání, ne co se týče oblékání, její outfity jsou úžasný, ale přece jenom většina jejich písniček mě osobně jako rock nepřijdou. Od té doby, co vydala song Hello Kitty jsem myslela, že u mě definitivně skončila, ale pak jsem narazila na tohle. Možná to děla ten Marilyn Manson, ale je to fantastický!

7. Linkin Park - In The End
Většina z vás určitě také zná. Překvapivě se mi na tom nejvíce líbí ten rap, což je dost zvláštní, protože já a rap? To asi ne no, ale tady je to takové... zajímavé.

Zdroj
8. Nickelback - Edge Of a Revolution
Moje nejoblíbenější písnička z jejich nejnovějšího alba No Fixed Adress. Měla jsem lístky na jejich říjnový koncert v Praze, který byl bohužel zrušen kvůli Chaodvým problémům s hlasivkami. Doufám, že teď už je vše v pořádku a uvidím je tady příští rok.


9. Nickelback - Photograph
Společně s How You Remind Me asi jejich nejznámější song. Look at this photograph... ♫

AC/DC, černá barva, úžasná hudba... myslím, že více říci netřeba.

U textu se sice nedá moc filozofovat, ale je to nehorázně chytlavé!!

12. Three Days Grace - Human Race
Zdroj
13. Nickelback - Get ´Em Up
Vždycky mě dokáže nakopnout k tomu, abych šla něco dělat. Sice to vůbec není motivační song, ale mě svým způsobem motivuje... :D

14. Nickelback - This Afternoon
Nejenom, že je písnička skvělá, ale ten videoklip. To je party snů....! Proč mě nepozvali? :( Přijde mi strašně vtipné, jak na začátku ten kluk říká skoro až znechuceně to slovo Nickelback. Chudák kluk. nejspíš neví, co je dobrý.

15. Emilia Clarke - Rastafarien Targaryen & Peter Dinklage - Still Going Strong
Tohle pochopí jen fanoušci Game of Thrones. Hudební skupina Coldplay, na kterou by se určitě také dostalo, kdybychom pokračovali ve výčtu písniček dál, se rozhodla natočit video (celé zde) s herci ze seriálu Hra o trůny v muzikálovém zpracování a tyhle dva songy jsou neuvěřitelně chytlavý a vtipný.
Lidi na mě koukají trochu jako na debila, když jdu po ulici a najednou si začnu zpívat Rastafarien Targaryen :D


Mohla bych takhle pokračovat klidně dál, obzvlášť co se týče AC/DC a Nickelback, ale to bychom tu byli opravdu dlouho.
Co posloucháte nejraději, vy?
- Ginger

12 komentářů

  1. Super tipy, díky :)
    denissebeauty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Máš boží hudební vkus! (y) :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vidím, že tu máš dosť pesničiek od Nickelbacku. Tiež ich mám strašne rada a medzi top pesničky u mňa patrí Far Away a If everyone cared. Na Linkin Park (a Green day) som v podstate vyrastala, takže tam mám kvantum obľúbených songov počnúc klasikou - Numb - vrátane In the end. Bon Jovi vo mne evokuje časy, kedy som bola ešte mladšia a všetko to prináša sentimentálne spomienky a nostalgiu. Máš super hudobný vkus, to musím uznať. :) A tú poslednú pesničku si idem hneď pustiť. :D
    Charlotte z blogu http://faylotte.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Far away je také moc pěkná... :) Kdybych pokračovala, takby se tak Green day také určitě objevili :)
      Děkuju za milý komentář :)

      Vymazat
  4. Já mám radši indie, ale jiné styly mi nevadí. Ráda si někdy poslechnu Nirvanu, skvěle mi vyčistí hlavu. :)
    tempestivitas.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já také ne, ale jsem opravdu alergická na ty rádiové songy, co slyším dvacetkrát za den :)

      Vymazat
  5. Linkin Park <3 <3 láska na celý život. Vyrastala som sa nich, aj starnúť budem, haha :D Veľmi dobrý výber :)

    OdpovědětVymazat
  6. jj, všetky poznám a mám celkom rada, najviac z týchto Nirvanu :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat