ani bych se nedivila, kdybyste ve slovníku pod heslem „katastrofa”, nalezli mé jméno

Používá technologii služby Blogger.

Game of Thrones TAG

Už je to delší dobu, co jsem naposledy publikovala článek. Nehodlám se za to omlouvat, protože přece jenom je lepší si dát pauzu, když nemáte tvůrčí období, než kdybych zveřejňovala každý den článek, do kterého bych se nutila. Brzy by se mi to znechutilo a myslím, že tu negativitu bych přenesla i do článků, takže tak :) Neměla jsem zkrátka náladu na psaní a navíc jsem měla spousty práce se sledováním seriálu Hry o trůny. Už dlouho jsem se snažila dokopat k tomu, abych ho zkoukla a jsem moc ráda, že se mi to konečně podařilo.
Hned po té, co jsem dokoukala první epizodu, mi bylo jasné, že tenhle seriál se stane mojí novou závislostí. Jako správná seriálová fanynka jsem si i hledala na internetu různé články a diskuze s touto tématikou a na blogu Magg jsem narazila na tento tag,
Voila, blogerská krize zažehnána a směle do toho! :)
VAROVÁNÍ! Pokud jste GoT nedokoukali ještě celé, v článku se vyskytuje spousty spoilerů! ↓ ↓



1. Jak jsi se dostala k Game of Thrones?
Vzhledem k popularitě tohoto seriálu jsem o něm často slýchávala, ale nějak mě to nelákalo. Potom začali všichni nosit ty parádní trička You know nothing Jon Snow a strašně mě štvalo, že jsem netušila, co to znamená. Takže ano, k seriálu jsem se dostala kvůli nápisu na triku.

2. Jakou scénu jsi viděla jako první?
Nebyl to první díl, jak byste asi logicky očekávali, ale scénka z krvavé svatby, kterou mi poslala již zmíněná Magg, když mi chtěla naznačit, co by se mnou udělala, kdybych se jenom dotkla jejího idola Jamieho.

3. Jaký je tvůj oblíbený rod, kromě Starků a Lannisterů?
Kromě Lannisterů žádný rod neupřednostňuji. I když je pravda, že Tyrellové jsou také vcelku zajímaví.

Zdroj
4. Jaká je tvoje nejoblíbenější postava z rodu Starků?
U mě je problém v tom, že to neustále měním podle toho, jak postavy stárnou a mění se. Například Sansu jsem v první sérii nemohla vystát, teď mi ale celkem přirostla k srdci.
Bran mi naopak přišel v první sérii sympatický a zajímavý, teď mě jeho dějová linka nudí.
Arya je asi jedná Starkovic postava, která mě baví od začátku do konce, ale kdoví, třeba se to v příští sérii změní. Jsem zvědavá, jak naloží tvůrci seriálů s její slepotou v dalších dílech.

5. Jaká je tvá nejoblíbenější postava z rodu Lannisterů?
Tak u této otázky nemusím ani přemýšlet - Tyrion! Tyrion! Tyrion!
Ostatní postavy jsou sice také úžasné např. Jamie ( to je prostě fešák! ) nebo Cersei ( nemůže se dočkat její pomsty, která určitě přijde po tom, co se jí stalo v zatím poslední epizodě ), ale Tyrion je prostě Tyrion!

6. Jaké jsou tvé oblíbené postavy?
Tyrion, Bronn, Jamie, Cersei, Arya, Margaery, Olenna ( takový Tyrion v sukni ), Malíček (stejně si jednou na ten trůn sedne! ), Khal Drogo, Jorah a Myranda



7. Kdo je tvoje nejneoblíbenější postava?
Balon Greyjoy a Joffrey. Toho rozmazleného spratka na železném trůně snad nikdo mít rád nemohl. Díky Malíčku a Olenno! 

8. Co si myslíš o seriálu?
Je naprosto dokonalý! Místy mi to nepřipomíná seriál, ale film... ty efekty, herecké obsazení a výkony, kostýmy, prostředí,...



9. Kdybys mohla být jakákoliv postava, kdo by jsi byla?
Nebýt posledního dílu, řekla bych, že Myrcella, ale... 
Díky poslednímu dílu nemůžu říct ani Cersei, protože to, co jí udělali... doufám, že umřou pomalou a bolestivou smrtí! Možná Margaery, pokud se dostane ven z cely, nebo Melisandra.
Stejně nakonec všichni umřou...

10. Jaká je tvoje nejoblíbenější hláška?
Možná to bude znít divně, ale nikdy jsem si nijak neoblíbila Jona Snow, takže You know nothing Jon Snow to opravdu není. V podstatě cokoliv co vypustí Tyrion z pusy je naprosto bezkonkurenčně nejlepší, ale abyste neřekli... dám prostor i jiným postavám.
Zdroj
There's only one god, and his name is Death. And what we're say toDeath? Not today.
- Syrio Forel 
 When you play the game of thrones you win or you die. There is no middle ground.
 - Cersei Lannister



Doufám, že se vám tag líbil. Budu ráda, když mi hodíte odkaz, pokud jste ho také vyplňovali či se chystáte :)