ani bych se nedivila, kdybyste ve slovníku pod heslem „katastrofa”, nalezli mé jméno

Používá technologii služby Blogger.

Pád noci

Autor: Alexander Stainforth
Originální název: Pád noci
Nakladatelství: ČAS
Rok vydání: 2015
Počet stran: 195
Mé hodnocení: ★★★★☆

Anotace: Rachel Adamsová unikla před dvanácti lety ze spárů sériového vraha. Traumatický zážitek ji natolik poznamenal, že se rozhodla soustředit jen na svou kariéru. Ta se však nevyvíjí očekávaným směrem. Rachel tedy využije pracovní nabídku svého přítele Charlieho Parkera a odjíždí do Kanady, kde si konečně přiznává, co k Charliemu cítí. Jejich láska ji osvobozuje od minulosti a naplňuje ji štěstím, které dosud nepoznala.
Krátce poté jí však někdo začne usilovat o život. Někdo, kdo ji velmi dobře zná a kdo se neštítí použít jakékoli prostředky k tomu, aby mu patřila. Kolo zběsilých událostí se roztáčí a Rachel si musí vybrat, komu uvěří. Bude to agentka FBI, která Charlieho označila jako podezřelého, nebo temný přízrak s rudýma očima, jenž už jí jednou zasáhl do osudu?
Rachel ví jediné – konec je nablízku a ona musí udělat všechno pro to, aby zachránila nejen svou duši…

,, Martha Monroe?" vykřikla.,, Kdybychom nechali křestní Marylin, mohlo by to vzbudit pozornost," mrknul na ni. Rachel se nevěřícně oba doklady prohlížela. Jestli tohle nikomu nepřijde podezřelé, uříznu si klidně vlastní ucho.,, To by mohlo bolet," prohlásil John a zamířil ke dveřím.

Téhle knize nemám co vytknout, až na jednu jedinou věcičku. A tou je románek na začátku knihy, působilo to trochu až moc jako dokonalý vztah a já tohle prostě nemám moc ráda. Díky bohu to autor pěkně zkombinoval se spousty vtipnými hláškami, takže to zas tak utahaně romantické nebylo.
Pan Stainforth umí naprosto dokonale vtáhnout čtenáře do děsivých a napínavých scén, kterých jsem se při čtení této knihy nemohla nabažit. Hned začátek mě naprosto odrovnal. Obálka knihy je také moc povedená, rozhodně bych neřekla, že je to české dílo. ( Ne, že by byly české obálky knih nějak ošklivé.) Dalším obrovským plusem je tak trochu netradiční volba nadpřirozené bytosti, žádné tuctové upíry ani vlkodlaky tady rozhodně nenajdete. Styl psaní autora se mi moc líbí, jeho knihy jsou čtivé, napínavé a čtenáře dokážou vtáhnout do děje. Není to žádné náročné čtení, podle mě na léto jako oddechovka ideální.

,, Nechte... nechte mě... jít...." zavzlykala a cítila, jak ji po tváři kanou slzy. Muž v kápi zamlaskal,  pod schodištěm se zastavil a o chvíli později postoupil o dva kroky vpřed. Hrál si s ní. Vychutnával si její strach, kterým doslova nasáklo celé sklepení.,, Prosím..."
O zaslání knihy jsem poprosila samotného autora v rámci projektu Blogtour (info zde). Pan autor byl velmi milý a ochotný. Kniha mi tedy byla zaslána a jsem z ní naprosto nadšená.

Žádné komentáře