ani bych se nedivila, kdybyste ve slovníku pod heslem „katastrofa”, nalezli mé jméno

Používá technologii služby Blogger.

Když uvěříš

Když uvěříš

Zdroj: Databáze knih

Autorka: Jessica Inclán
Originální název: When you believe
Nakladatelství: Kensington Publishing Corp
Rok vydání: 2006 (ČR 2008)
Počet stran: 336


Anotace:
Miranda, ač úspěšná básnířka, není v životě příliš spokojená: nemá štěstí v lásce, jako by stále žila ve stínu své krásnější a úspěšnější sestry, a hlavně si připadá "jiná" než všichni kolem ní.
Všechno se ale dramaticky změní, když se po úprku o život před třemi násilníky ocitne uprostřed lidí, o jejichž existenci vůbec neměla tušení. Ti, kteří věří ve tři. Kdo jsou tihle tajemní, mimořádnými schopnostmi obdaření lidé v kápích?
A kdo je její smutný zachránce, zázračný léčitel a telepat s podmanivýma jantarovýma očima a záhadnou minulostí?
Milovníci mystického žánru se budou s hrdiny románu myšlenkami přenášet prostorem, stanou se svědky vášnivé lásky, nesmiřitelné nenávisti i urputného boje s mocnostmi zla.
A Miranda nalezne po dramatických zvratech nejen lásku, ale i odpověď na to, proč si celý život připadala tak odlišná.

,, Trávím spousty času čtením. A sedím před počítačem, zírám do obrazovky a pokouším se přijít na to, jak proměnit nápady ve slova. Jak popsat srdce jazykem. Jak uchopit chvíli nepopsatelné krásy a nic z ní neubrat, když o ní budu psát. Většinou sedím, píšu nesmysly a čekám na zázrak."

Tahle knížka pro mě byla velkou neznámou, neměla jsem ponětí, do čeho jdu.
Nudila jsem se, a tak jsem procházela svoji e-knihovničku. Ve čtečce jsem vyhrabala spousty knih, které jsem ještě nečetla, a tak jsem měla opravdu z čeho vybírat.
Nevím proč, ale tahle kniha mě zaujala svým názvem. Pustila jsem se tedy do čtení.
Zezačátku mi to přišlo naprosto geniální, ale pak... klišé a předvídatelnost!
Nevim, jak to napsat tak, abych zbytečně nespoilerovala :/
Ach jo, já to nezvládnu a prostě vám to vyžvanim, takže pokud nemáte spoilery rádi, přestaňte číst.
Nemohla nechat autorka normální Mirandu normální Mirandou?
Zkrátka mě naštvalo, když se u Mirandy zničehonic začaly po setkání s kouzelným hezounem projevovat magické schopnosti a během pár dalších chvil bylo na Mirandě, aby zachránila celou Zemi, protože ona je jedna z nejmocnějších a nejschopnějších, blablablabla...
Prostě si to přečtěte a uvidíte o čem mluvím :D
Miranda mi přišla sympatická, vtipná a strašně mi připomínala mě - básnířka, návštěvy kavárny, její myšlenky, vystupování a vyjadřování.
Mirandin naivní editor, sestra, matka, všichni byli fajn.
Jediná postava, ke které mám nějaké výhrady je Sariel - Mirandin zachránce, pan dokonalý, její životní láska.
Přišel mi takový až moc zaláskovaný :D
Miranda sem, Miranda tam...
Ta pociťovala u Sariela to samé, ale u ní mi to tolik nevadilo.
Sariel tak působil strašně přecitlivěle a zženštile.
A ještě jedna věcička, s kterou jsem nebyla tak úplně spokojená. Všude samé erotické scény. Autorka podle mě potřebovala vyplnit mezery mezi kapitolami, a tak to vyřešila takto.
Chvilkami jsem se dokonce musela ujišťovat, jestli náhodou nečtu 50 odstínů šedi :D

Knížka se dobře četla, většina postav se mi líbila, příběh rychle plynul, nemuselo se u toho moc přemýšlet, ale kniha má rozhodně své mouchy a neřekla bych, že zrovna nejmenší.
Upřímně váhám, jestli si přečíst další díl. Nemám ráda, když mám nějakou sérii nedočtenou, ale tady nejspíš udělám výjimku.
★★☆☆☆

2 komentáře

  1. Nesnáším předvídatelné knihy =)
    http://ggeek.blog.cz/

    OdpovědětVymazat